Thursday, January 24, 2013

Suka baju ni... hehehe... =) =)



suka lah gambar ni...suka baju ni...suka sangat2... hehehe... persalinan last sekali ni.. malam 3.june.2012. sila abaikan kek itu... itu kek masa sanding. so jimat je xpayah nak tempah 2 bijik kek.. huhu. kita guna je balik malam tu. atas nya dah selamat masuk perut. kesimpulan nya... aku suka sangat baju ni. first yang pakai baju ni pramugari. dia yang request nak design ni.. lepas tu pakcik aku offer baju ni. aku pun okey je.. hehe. dah nama pun pramugari confirm lah tinggi kan. so baju ni agak labuh cikit. nak jalan kena angkat cikit. dah pakai kasut tinggi pun tetap labuh jugak...alah tinggi aku baru 162cm.. tambah kasut baru 165cm. aku agak2 tinggi dia mesti 170cm++ . untuk tatapan mata aku... baju ni cantik... hehehe... =) =)


tebal nya bulu mata aku... ni kalau dekat panas ni.. confirm xsilau.. haha.. muka agak berminyak.. sila lah abaikan... jelas sudah kelihatan urat didahi aku... huhuhu... =) =) 


  p/s : lain nya muka time ni.. tetiba rasa macam... eh2 ni aku ker?? eh2??? apakah... huhuhu 


haaaaaaaa... ni lagi xpercaya... aku ke ni?? tebal nya make up... huhuhu.... tapi aku suka.. hahahahaha.... nampak natural je kan... okey lah sila muntah ye... hehe.. okey bye =) =)