Wednesday, January 23, 2013

Durian memang best.... =) =)







aku suka makan durian... suka sangat2. tapi xde lah sekali makan berbakulkan. kalau makan ramai2 dengan adik beradik lagi syokkk wooo... best sangat2... =) masa pregnant pun berdegil jugak nak makan. nak jugak... nak jugak.. sampai kan masa on day way nak balik dari kuantan yang tegok konsert siti tu.. tetiba tekak ni teringin sangat nak makan durian musang king... dalam kereta ingatkan encik iwan 40 kali. biar dia rimas... biar dia layan kan jugak apa aku nak sangat makan tu... hahaha... last2 jumpa jugak kedai2 tepi jalan. yeaaahhhhhhh.... banyak kedai2. tapi pilih yang paling selamat lah. pilih yang ada customer lain. kiteorang makan sebijik je... tu pun dah xlarat nak habis kan. isi nya waaahhhh sangat lah kuning. puas hati sangat2... harga boleh tahan mahal... tapi xpe... disebabkan mengidam... layan kan je.

masa mula2 dulu encik suami layan kan je.. tapi sekarang dia xnak layan dah... ye lah awak tu kan mengandung.. bahaya kalau makan durian... durian kan panas. dah lah anak first.. huhu. ye..okey. depan hospital ni ada kedai buah. bila lalu aku tengok je... pandang je.. huhuhu. lepas tu buat xtahu. tahu dah.. kalau nak pun dia xkan layan. xpe xlayan bersebab. untuk keselamatan bini dia yang degil ni. tapi kadang2 terkeluar jugak dari mulut aku.. jom kita beli durian... dia diam kan je... lepas tu aku biarkan je.. bila dah sampai depan kedai tu.. dia akan bawak straight je kereta... aku pun bersuara.. kenapa awak xnak berhenti.. kan saya nak makan durian... lepas tu boleh pulak dia cakap... alamak... lupa lah... sori ye... esok2 lah kita beli yeee.... =) =) emmmm ye lah... tapi aku xde lah nak sangat... hehehe... saje2 je... =) =)