Tuesday, January 29, 2013

Kesan dan akibat nya... huhu =) =)




sakit nya pinggang ni.. huhu... adakah sebab mengandung?? ohhh tidak2... xkan mengunakan alasan mengandung untuk malas2 kan diri ... rumah tetap kena kemas... kena sapu.. kerja2 rumah yang lain tetap kena settle kan. lipat kain encik suami boleh tolong... tapi aku yang xnak.. sebab aku nak cara aku jugak kain tu di lipat nya. nak aku yang susun. mula2 dulu sidai pun aku nak aku jugak. lama2.. aku dah boleh bagi encik suami sidai kan. hehe. dia pun paham macam mana nak kena sidai kain tu.. ikut cara aku.. =) bukan sidai pakai hentam je ye... sidai kain pun ada cara nya... =) aduh2 sakit nya pinggang ni... huhuhu.


0 comments: