Monday, January 28, 2013

Bukan rezeki aku =) =)










semalam tengok wayang dekat mid valley... sementara tunggu wayang start tu ada ajak encik suami singgah guardian sebab nak cari lotion yang kecik2... nak letak dalam handbag. saja je agak2 rasa macam tangan ni kering ke apa ke.. terus bukak handbag pakai lotion tu.. hehe... mengada2 kan kau. nak ber lotion2 sangat.

niat nak beli lotion je... dah sampai kaunter teringat shampoo dah nak habis. okey encik suami beratur aku dengan pantas nya pergi cari shampoo. sampai dekat sana.. nak beli yang kecik je.. last2 sales girl tu cakap botol besar ada discount... okey layan kan je lah... bila kira2 balik memang jimat...tambah rm3 je..

yang sedih nya.... dah sampai rumah masa nak masuk toilet..... cyggg shampoo beli tadi saya tertinggal lah... entah dekat mana... kesal nya rasa dalam hati... termenung sekejap... macam mana lah boleh lalai macam ni.. cuba ingat balik mana letak shampoo tu...tapi xberjaya... emmmmmmmm.... sedih... sedih...

aku bagitau encik iwan.. aku sedih2... aku yang ingatkan balik diri aku... huhuhu... tu lah aku... luahkan.. sedap kan hati sendiri... dan happy... hehee... yang penting kena luah kan... =) ye lah bukan rezeki aku nampak nya untuk kali ni... aku halal kan je lah siapa2 yang jumpa tu boleh guna untuk 1 bulan. =) 

p/s : sila lah berhati2 lepas ni ye puan muda ayu... isyyyyhhhh.... tu xde anak lagi tu.. hehee =)