Thursday, January 24, 2013

Siap sudah road tax kereta =) =)



time kasih mr.google.... gambar ni copy & paste je... =) =) 

alhamdulillah... siap dah road tax kereta baby persona =) semalam bank in.. cina tu bagitau encik iwan hari ni dah boleh collect =) =) keluar rumah dalam pukul 12 tengah hari... sampai dekat tempat tu dalam pukul 1.30 tengah hari.. dekat jalan ipoh. nasib lah hari2 cuti ni boleh pergi ambil. kalau time2 kerja je boleh mau kelam kabut kan. cina tu kata dia xboleh nak pos dia busy... haiyoooo.... xpe lah.....nasib xjauh sangat. yeaaahhh... esok pergi kerja dah boleh bawak kereta... xpayah naik motor dah... hehehe.. sian motor aku... baru 2 hari je aku panas kan dia.. ni dah kena duduk diam2 dekat parking tu lagi. tunggu lah lepas beranak kang... kalau aku malas nak bawak kereta... aku bawak lah motor tu... sayang sangat2 dekat motor tu... tu lah harta pertama yang aku ada =) permulaan kehidupan masa mula2 kerja dulu. =) =)

p/s : eh2 bulan 4 ni road tax motor baby ego pulak nak mati. ingat2.. jangan terlupa pulak ye puan muda ayu... sila2 lah buat nota dekat mana2. eh2 bulan 4 ni dah 2 tahun dah umur baby ego aku... =) =) sayang dia sangat2... =) =)