Sunday, January 27, 2013

Selamat pagi semua... =) =)




selamat hari ahad semua... =) di pagi ahad ni marilah kita sama happy kan diri... =) aiii... jelez nya tengok encik laki tidur di pagi ahad... manakala puan bini kena pergi kerja... emmm itulah nama nya kalau kerja shiftkan. apa boleh buat... kena lah redha... bersyukur sebab dah ada kerja... bersyukur dengan semua nya..  xde menganggur2.. alhamduilillah.

semalam ajak encik iwan pergi makan. tekak ni teringin sangat nak makan seafood. ajak dia pergi section 24.. dia xnak.. okey.. ikut kan aje... last2 ajak encik iwan pergi makan dekat klang tu ha. so dia pun drive lah kereta ke sana. sepakat memilih kedai makan "ramai tomyam" dekat batu belah. pernah makan ramai2 dengan abah mak.. okey lah makanan dia.

aku order kan... sebab aku yang teringin kan... hahaha... aku order ikan siakap 3 rasa... kailan ikan masin.. telur bungkus dan sotong goreng tepung. oh itu sotong aku xberapa nak suka sangat sebab sotong goreng tepung dah xmacam dulu dah... tepung je lebih. semua sotong tu encik iwan yang makan. kailan ikan masin dan ikan siakap 3 rasa dia... besstttt sangat =)

kami makan nasi xhabis... hehe.. cian nasi tu... sayang je.. tau mintak 1 pinggan je nasi lepas tu kongsi berdua kan. mana xnya bila lauk dah banyak maka nya mengadap lauk lah lebih2 kan. last2 nasi xhabis. aku banyak mengadap ikan je.. sebab ikan dia sangat2 ... sangat2... lah memuaskan hati aku ni. yang lain2 encik iwan tolong habiskan. bini dia mengoderkan je... hahaha.. makan xjugak. =)

p/s : hari ni nak date pulak... nak melayan wayang dengan menggunakan tiket free =) jom ke mid valley. dah lama rasa nya xmelayan wayang berdua... jom kita dating... =)