Tuesday, January 29, 2013

Cuti di hari selasa... =)





emmm... hari ni cuti.. off day sebab jumaat sabtu ni nite duty. so off day dapat lah hari ini. maka sangat lah bosan. kalau off day dapat hari semalam best lah jugak kan... encik suami ada... semalam dia cuti.. cuti public holiday. xpe lah nak buat macam mana. semalam aku ada appointment  dengan doctor...  yeaahhh happy2. berat baby dah 567gm gitu... sekarang dah 23 weeks.. minggu depan dah 24 weeks.. so sekarang ni kira nya dah 5 bulan lebih... minggu depan masuk lah 6 bulan.

mintak2 lah masa nak beranak nanti berat baby just2 nice je.. mintak2 baby sihat je. semalam pergi dengan encik iwan ... kebetulan dia cuti kan. harus lah ajak dia temankan sekali. jumpe doctor dalam pukul 1.25 tengah hari... nasib lah aku rehat pukul 2 petang. huhu. a.ah dekat tempat aku kerja rehat ada 2 waktu. ikut lah duty ko dekat mana kan. tapi kalau nak tukar dengan orang lain pun boleh jugak. masuk2 doctor check tekanan darah...  okey normal. semua normal... alhamdulillah...

lepas tu scan pulak. happy nya tengok baby... bergerak2 dia.. hehe... xsabar nak tunggu dia lahir ke dunia ni.  =) masa nak scan tu.. nampak lidah dia terkeluar2... hehe.. ohhh baby mama lapar ye... tunggu ye pukul 2 petang kang kita makan ye baby.. =) doctor pun gelak sama2 bila tengok lidah dia terkeluar2... huhu. doctor cakap dia lapar ni... time lunch kan sekarang ni. huhu. sebelum buat scan tu aku memang teringin sangat nak makan dekat pizza. mungkin anak aku pun teringin sama lah kot... hahahaa...