Friday, January 4, 2013

Saya agak malas hari ni...









Hari ni saya sangat malas. Entah kenapa. Kenapa ye? Alah dah memang malas... Malas je... Xpayah nak rajin2 kan diri. Huhu. Owh kemalasan sampaikan nak masak pun malas. Pujuk encik suami masak kan nasi goreng... Semalam ada banyak nasi lebih.. Yeaaaahhh dia masak kan. Semalam punya lauk pun ada lagi ..... ayam masak lemak cili api. So banyak lebih.. Panas kan je lah hari ni. Menu untuk malam ni. Nasi goreng kasih sayang cinta suami dan ayam masak lemak cili api rindu mengidam si isteri... Erkkk...alhamdulillah... Selera nya mama ayu makan.... Yum2. Terima kasih encik suami yang tersayang. 

P/s : kalau aku dah malas... Suruh aku bangun dari kerusi pun aku malas. Huhuhu. Bila aku malas 1 je jangan paksa2 aku buat kerja... Biar aku buat sendiri. Baru aku semangat. Hehehe... =)

0 comments: