Thursday, January 24, 2013

Akan tiba masa nya... =)



buat masa sekarang ni aku duduk tengok je lah taman ni... insyaallah.. dengan izin dari NYA... bila bakal anak aku dah masuk ke alam untuk melayan permainan ni... habis lah... bila petang je sibuk duduk paksa2 aku atau ayah dia ni bawak turun main dekat taman ni.. huhuhu. seronok tengok budak2 main dekat taman bawah ni. macam2 ragam ada.. =) boleh bayang kan dah... kalau dia nak sangat main... kalau xbagi mesti dia duk pandang dari tingkap rumah ni ha. ayah dia memang xboleh lah nak layan hari2. sebab balik kerja pun dah malam.. aku pulak kerja shift... tengok nasib lah ye anak ku... =) =)

0 comments: