Tuesday, January 1, 2013

Entry pembuka bicara...






Selamat pagi... 1.1.2013.... =) =) haiiiiii dah masuk tahun baru... dengan izin Allah.... Lagi 4 bulan  akan lahir lah baby ku... Semoga semua nya okey dan dipermudahkan.... Amin...amin. Secara jujur nya xsabar nak tunggu baby... Hehehe... =)

Yeaaahhhh dah nak balik.... Seronok nya... Mata dah mengantuk... Badan pun dah penat.  Letih... Huhuhuhu..... Kesian kau. Disebab kan encik suami cuti... Aku tetibe teringin nak makan roti canai dengan milo ais dekat kedai mamak... yum2...

Bila dah teringin... Perut pun start berbunyi... lapar..... Cepat2... Mama baby ni dah lapar... Hehe. Eiiii  ayu dah gemuk... Hehehe. Lepas makan boleh tidur... Diri sendiri sila jangan bangun kalau xcukup 8 jam. Ingat... Malam ni second night pulak... Huhuhu...

P/s : best nya cyg cuti... Aii kena kerja malam ni... Huhuhu... Bila lah dapat cuti sama2 ni.. Ahad ni kerja jugak... Apa boleh buat... Kerja lah kau diam2... Huhuhu........ =) =)

0 comments: