Tuesday, January 29, 2013

Amanah yang terindah... =) =)




last entry sebelum start buat kerja rumah... hehe =) =) yeahhhh hujung bulan 2 dah boleh start beli barang2 baby. seronok nya... xsabar nak beli baju2 dia... tapi mak cakap baju dia jangan beli banyak2.. cikit2 je. sebab baby kan cepat membesar. okey mak... xpe2 xsabar nak bagi dia tembam. boleh peluk dia kuat2 =) alhamduillah.. Allah permudahkan rezeki aku... permudahkan bila aku nak sangat2 rasa ada anak sendiri.

encik suami tentulah orang paling happy... sampaikan kadang2 setiap malam sebelum tidur... layan mr.google search barang2 baby... bila tengok insan yang tersayang... happy... kita pun akan rasa kebahagiaan tu. alhamdulillah. semoga semua nya akan dipermudahkan. semoga Allah permudahkan semasa proses melahirkan zuriat yang telah DIA  amanahkan ni. amin. semoga kami mampu menjaga amanah ini dengan sebaik mungkin.. insyaallah ... =) =) lagi 3 bulan lebih sahaja lagi.... =) =) 

0 comments: