Monday, February 20, 2012

Nutox dihati

5.2 awal bulan..lepas balik dari pilih baju untuk majlis. mak ajak singgah teluk intan.. nak beli barang untuk berniaga.  lepas mak dah pilih2.. baru aku teringat.. alamak pencuci muka dah habis lah. aku suruh mak bayar dulu barang2 tu. aku nak amik pencuci muka kejap. duduk2 aku cari pencuci muka.. last2 ada cina ni... paksa2 aku suruh test kulit muka.. alamak kena aku hari ni. aduh2.... xdapat nak lari. tetibe... dia suggest kan produk nutox.

aku pun dengar xberapa nak layan sangat lah kan.. dalam hati.. xpe layan kan je.. kejap lagi aku blah lah. tapi dalam2 dia duk terang kan... tetibe dia picit sikit sample.. lepas tu sapu kan dekat tangan aku. wah... terus jatuh cinta sama nutox ni... sebab kadar penyerapan agak pantas. dalam hati aku nak beli lah.cina tu siap cakap lagi.. dalam masa 4 minggu kalau xde pape kesan call dia. alah... banyak lah dia. betul2 aku mintak num phone dia.. hehe...

kenapa aku jatuh cinta ek?? salah satu sebab nya... sebab produk nutox oxyfusion ni ada bird's nest... sarang burung. cina tu terang kan dekat aku.. sarang burung ni salah satu kelebihan nya adalah untuk awet muda. harus lah kita jaga muka dari kedut2 halus. dah lah aku ni cepat marah... hahaha.. cian muka aku stress je. xpe2... sekarang kulit muka terasa sangat lembut dan sihat. terasa segar kulit muka. kalau nak try sesuai ke x.. nutox ada trial pack. try lah yang trial dulu.

alhamdulillah sempurna ciptaan NYA.. muka memang macam ni xdapat nak ubah kan..tapi sekurang2 nya kita masih boleh jaga kulit muka kita agar sihat.. alhamdulillah.. pakai secara konsisten ni dah nak masuk minggu ke3.. sangat berpuas hati dengan hasil nutox ni. lepas ni nak beli cream malam pulak. sebab yang moisture emulsion tu untuk pakai siang. kesimpulan terima kasih nutox. kulit saya sesuai dengan produk ni. nak pakai secara konsisten..kalau nak hasil yang tip top.. kena lah KONSISTEN !!

mula2 pakai pencuci muka.. suka pencuci muka dia... rasa macam semua kekotoran dekat muka hilang. (Wrinkle Away Cleanser)



lepas tu pakai serum pulak.. serum ni agak jimat sebab picit sekali je.. cukup untuk sapu satu muka. lepas dah apply satu muka tu.. terasa sangat2 segar muka... dan sihat.. aku suka serum nutox..saja je besar kan.. sebab aku memang suka sangat2 serum nutox ni... over kan..haha..!! (Advanced Serum Concentrated)
last sekali aku pakai pelembap nutox... ni pun jimat sebab sekali picit je dah cukup untuk satu muka.. (Moisture Emulsion SPF25PA++ )

 -
-
-
-
-
-
-

coming soon.... 


night cream (Supernatural Night Repair)


insyaallah ni last tukar produk.. huhu.. susah jugak kan nak cari produk yang sesuai dengan kulit muka kita ni. xkesah lah mahal ke murah.. janji produk tu sesuai dengan kulit muka kita. sebab aku pernah jugak try produk yang 2 barang je cecah rm300.. tapi xberapa nak sesuai. minyak sangat2 muka bila pakai. so aku tukar yang lain. kesimpulan nya... pilih lah produk yang betul2 sesuai dengan kulit muka kita. nak betul2 suci.. sentiasa bersih kan muka dengan wuduk... =) =)