Tuesday, February 28, 2012

Purple + merah



first night kerja malam. esok second night... lepas tu cuti... alhamdulillah.. xberapa busy sangat kerja malam kali ni. lepak2 je. semalam penat sangat2...sebab cari barang2 untuk buat hantaran. balik2 lepak2 kejap.. tunjuk dekat leha barang2 yang aku beli untuk buat hantaran.. hehe.. harus aku mintak pendapat dia... tanya dia okey ke x combination bunga n semua2 tu. aku punya hantaran tema purple.. encik iwan pulak tema merah...

semalam time nak pilih barang tu.. alamak.. aku kehilangan idea.. tolong2.. berikan aku kekuatan.. sebenar nya macam dah give up... tapi encik iwan cakap.. jom kita survey kedai2 lain dulu ye.. aku pun okey kan je. survey2 last2 pergi balik dekat kedai yang first2 pergi tadi. mula2 memang dah peganag bakul tu.. tapi letak balik.. alamak.. xreti nak decorate dia.. macam mana ni...

last2 encik iwan cakap apa kata kita amek yang dah siap.. aku pun cakap.. xnak lah mahal.. dekat rm 500 je.. buat apa.. baik aku buat sendiri kan. tengah2 belek yang dia display yang dah siap tu.. eh2.. bakul yang aku pegang tadi.. cantik jugak bila dah siap hias.. tetibe.. datang lah idea untuk meniru.. hehehe... memang sebijik2 aku tiru.. sebab bagi aku cantik.... aku suka.. =) kalkulator harus lah pegang je kan..

wow.. memang betol kan orang cakap nak kawin ni pakai duit banyak. fuhh... lega cikit dah kepala ni.. bila kita merancang nak kawin.. harus lah dan semesti nya kita kena bertolak ansur.. tolong ringan kan beban pasangan kan.. kesian jugak kalau semua nak harap kan dia je. semalam bila bayar barang2 tu wow.. emm..tapi xpe.. under bajet aku lagi.. aku xkesah sebab duit aku habis dekat benda yang sepatut nya.. =)

 sekarang ni nak settle kan bayaran kad kawin.. door gfit untuk vip... yang tu memang aku bayar kan.. aku dah cakap awal2 dekat encik iwan... sama2 lah kita tolong menolong ye sayang =) kesian awak...=) nampak nya tinggal lagi 3 bulan je.. agak2 aku rasa xtenang pk pasal kawin.. aku mesti call mak.. mak akan tenang kan aku.. pasti mak akan tenang kan. terima kasih mak... sayang mak..!!!
 
p/s : cik ayu akan jadi isteri kepada encik iwan dalam masa 3 bulan sahaja lagi...  semoga cik ayu akan jadi isteri yang solehah..amin ~ semoga ALLAH permudah kan majlis pernikahan dan perkahwinan kami.. amin~ terima kasih sayang untuk semua yang awak lakukan untuk saya...awak lakukan hanya kerana ingin lihat saya tersenyum bahagia... saya menghargai nya...!!! sayang awak...... !!!! hehehe =) =)

Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa ini tak lagi sepi
Hati ini tlah ada yang miliki

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

 Aku akan menyayangimu
Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu