Wednesday, February 1, 2012

Purple...ungu..





eh2 dah hari rabu.. kejap nya lah masa berlalu.. tup2 kang dah hari sabtu...  cepat nya masa berlalu. hari sabtu ni nak pergi pilih pelamin.. baju... semua2 lah. semoga semua nya berjalan dengan lancar. dalam hati dah tekad.. nak warna purple.. hehe.. semoga purple tetap menjadi pilihan. bila aku tengok2 balik.. ramai pulak yang kawin tema purple kan.. cantik lah.... =) sweet je nampak soft..

emm.. lagi 4 bulan je.. macam xpercaya.. eh2 betol ke aku dah nak kawin. haha.. boleh x?? dush2... sori ye encik iwan.. =) kad kawin dah settle.. tinggal bila nak amek.. settle kan payment semua. alhamdulillah perancangan semua nya dah okey. tinggal nak laksana kan je. doa2 kan semua nya berjalan dengan lancar ye. amin~~  yang penting purple tetap dihati. owh purple.. cantik sungguh kamu.. saya jatuh cinta..!!

kesimpulan.. minggu ni kerja sangat penat. entah nak cakap macam mana. xpe lah.. dah nama nya kerja kan. yeahh.. nak balik kampung minggu ni. seronok2.. =) happy sangat2 okey. rindu dekat mak..abah..adik2.. sabtu kerja half day.. ahad & isnin cuti.. huhu... selasa pulak kerja petang. cantik2. duty yang sangat best.. lepas tu rabu kerja.. khamis off day.. jumaat kerja.. sabtu & ahad night duty balik.

0 comments: