Tuesday, December 11, 2012

Terima kasih encik suami



eh2 dah pukul 11.30 pagi lah.. esok kerja macam biasa... huhuhu.. disebab kan cuti untuk tahun ni dah habis. tinggal 0 maka kerja lah kau diam2. jangan nak banyak complaint. gaji nak.. complaint itu ini pun banyak. aisyh ayu2. =) tapi kalau kita rasa kita betul.. ada hak di situ harus lah bersuara... hak bersuara hak semua orang. tapi kalau dah melampau sangat... sila berhenti kerja sebelum notis 24 jam sampai dekat kau. hehe.

hari tu encik iwan cakap dia nak masuk contest..  ada blogger mana tah yang anjur kan. dia cakap itu dan ini dekat aku.. aku ye kan je.. sebab bukan aku kenal pun sapa blogger tu. encik suami rajin lah lawat2 blog orang. macam aku ni ikut mood je. dia pun tulis lah... esok nya aku baca... dan wahhhh... terharu nya bila baca...hohoho... lelaki ni bukan senang nak luah kan perasaan dia kan.. susah.. memang susah. 

alah baru nak copy & paste... tapi xboleh lah.. nak salin balik gila ke apa.. xkuasa aku nak type.. hehe.. kalau dari kepala aku xpe lah.. memang laju je aku type.. hehe. so aku link kan je lah ye... boleh klik dekat sini... blog encik iwan kita... dulu dia yang ajar aku buat blog.. blog dia macam2 ada.. dulu dah ada.. tapi dia tak active.. sekarang ni baru active balik. terima kasih encik suami. sayang awak... huhuhu =) =)