Saturday, December 1, 2012

Jom keluar makan... Lapar sudah....





Fuuuhhh.. Settle sudah mengemas rumah... =) thanx encik iwan sebab tolong saya =) ruang tamu dah ubah kedudukan.. Emmm... Baru lah nampak fresh je... Dah 6 bulan kedudukan macam tu je..  Macam boring pulak.. So bagi tau encik iwan.. Jom kita ubah kedudukan tv.. Sofa.. Meja makan.. Dia pun cakap okey je.. Sebab dia pun dah lama nak ubah.. Aku je malas. So dia kemas ruang tamu.. Aku settle kan bilik. Dan sekarang siap dah... Hasil nya... Lenguh dah badan ni.. Huhu... Pinggang sakit dan perut pun lapar.. Maka nya jom lah kita keluar makan.. Dan beli barang cikit. Sabun mandi shampoo dah habis. malam ni first night kerja malam... boleh x nak kerja busy2??? Huhuhu... Harapan tinggal harapan....... Mood: sila redha...

0 comments: