Thursday, December 13, 2012

hikmah yang tersembunyi... =)



rindu dekat mak. 24hb bulan ni mak datang shah alam.. yeaaahhh. mak ada appointment 26hb. 25hb nasib baik dapat cuti. 25hb dah janji dengan adik2 nak bawak diaorang pergi jalan2. nak belikan barang2 sekolah diaorang. mesti 25hb kang ramai orang kan... hohoho... biasa lah public holiday... time2 tu lah nak jalan2.

rindu sangat2 dekat mak... dulu mak garang... takut aku. mak kerja. adik2 kecik lagi. kena rela paksa jaga adik2 sebab mak nak kerja. kerja kedai makan. biasa lah anak perempuan sulung. memang kena jaga adik2. kena belajar kemas rumah. buat kerja2 rumah. kena tolong mak. nak xnak.. kena jugak buat. kena jugak.


rindu masakan mak... nak mak masak macam dulu2. semua sedap. masakan seorang ibu tu mesti terbaik untuk anak2 dia. sebab ibu masak dengan penuh kasih sayang... dengan penuh keikhlasan. sebab tu masakan mak kita masakan yang terbaik bagi kita. semoga mak cepat sembuh.. cepat baik...

p/s : rindu masakan mak. kalau aku masak pun... xkan sama dengan mak punya masakan... hehehe... mak sayang mak sangat2. semoga mak tetap kuat... =) =) mak memang kuat semangat.. sangat2. semoga mak terus kuat. percaya kepada takdir.. selagi kita mampu... kita berusaha ye mak. yang penting mak sendiri kena kuat. adik2 nak sekolah mak & abah jangan risau... semua settle... =) =)


"sakit itu penghapus dosa (kafarah)
sakit itu ujian
sakit itu bukti cinta Allah
sakit itu ada hikmah yang kita tidak tahu"

credit to : copy dekat cini... =) 





0 comments: