Monday, December 31, 2012

31.12.2012... Last day =)





selamat tengah hari... lapar nya perut.... huhu. malas nak masak ... malas nak keluar cari makan... boleh?? boleh?? huhu... ha kau memang cari nahas ayu oi.. kang sakit sape susah?? encik suami jugak.. hehehe. emm malam ni kerja malam.. first night. boleh x nak doa banyak2 jangan busy... jangan ramai sangat patient dekat emergency jangan ramai sangat patient yang new admit  .. dan jangan kerja malam dengan doctor itu... hehehe... boleh?? boleh?? huhuhu... damn !! jawab nya sila lah bermimpi... huhuhu...

ah kerja lah kau diam2... mintak2 lepas ni kerja malam sekali je sebulan.. huhuhu... larat je kerja malam time2 macam gini... cuma kalau dah busy tu aku cepat penat... sebab kerja malam kan 2 orang sahaja. so kalau partner okey... maka kerja pun okey dan seronok lah. kalau sebalik nya... kesian lah kau badan. masuk 9 bulan.. dah xnak kerja malam.. hehehe... kang terberanak kang susah kang. aku okey je.. terus masuk ward... partner aku tu?? haaaaaaa .... aku xtau ye... cian tau dia....


yeaaahhh motor dah okey. ciss rupe nya motor tu bateri yang kong king kong. ye lah dah 2 tahun kan. xpernah tukar. lagi pun aku buat pergi kerja dan balik kerja je. seronok nya motor dah okey... itu motor buah hati saya. sayang dia. kesian dia.... =) hehehe.. seriously aku memang xtahu pun... yang aku tau bila next servis ... aku bayar rm25 untuk tukar minyak hitam... yang lain2 xtahu... tahu pakai je... hehehe.. so sekarang ni dah update 1 ilmu baru... sila ingat bila nak tukar bateri.... okey baik =)

aduhhh lapar lah... dalam peti ada ayam... emmm nak masak apa ye... masak lemak?? emmm macam dah boring je... masak kari?? pun dah boring... masak kicap?? boring jugak... masak... emmm.. masak... emmm... masak.... goreng je lah... huahuahua... senang dan cepat.. lagi pun makan sorang2 je. aiii rajin sila2 lah datang ke dalam diri ku... kesian anak aku ni... makan roti dengan air milo panas je pagi tadi... emmm... hari ni aku sangat malas... malas... malas...malas....... dan pemalas.... okey lah bye =) =)