Sunday, December 2, 2012

Kepenatan yang teramat sangat.




Lagi 3 jam je lagi nak balik.. Bertahan lah wahai mata ku... =) sakit nya pinggang ni... Emmm.. Dugaan... Redha je lah. Penat sangat hari ni... Xdapat nak diluah kan dengan kata2... Cuma dapat cakap... Aku penat... Aku penat... =) bangun pagi pukul 10.30 pagi... Malas2 kejap lepas tu start lah kemas sana sini... Sini sana... Sana sini... Fuhhhh.... Penat...

Pukul 3 stop kejap... Mandi solat... Lepas tu pukul 4 petang keluar makan... Beli barang2... Pukul 5 ptg makan kejap... Owh xde lah kejap... Tunggu makan 30 minute... Mula2 sabar... Tapi disebab kan budak meja belakang tu dapat dulu... Padahal aku sampai dulu...

Aku dah start hangin satu badan dah...tunggu 5 minute okey sampai. Erk... Alhamdulillah kenyang. Bayar then chow... Last balik rumah pukul 6 petang... Owh sambung cikit lagi.. Kemas dapur pulak. Angkat kain... Sidai kain2... Solat maghrib lepak2 terus tunggu azan... Solat isyak terus...

Owh.. Baju kerja xiron lagi... Tengok jam.. Pukul 8.25 malam... mandi2 siap2... Pergi kerja... Cipta sejarah dalam hidup aku... 21 jam aku xtidur... Nasib first night... Kalau second night???  Huhuhuhu.... =) Owh jam cepat lah kau bergerak... sakit dah pinggang aku ni......

0 comments: