Tuesday, December 4, 2012

Berjaya... yahooo...



akhir nya okey dah singki aku. gigih dok search dekat google macam mana nak elok kan singki yang tersumbat. susah sangat2 kalau singki dekat dapur tersumbat. susah nak buat macam2. seacrh2 punya search.. last2 aku try je.. paling jimat adalah.. panas kan air... biar panas betul2.. lepas tu siram dekat singki... lepas tu letak garam satu sudu... atau suka hati diri sendiri.. aku guna garam halus je.. dia suruh guna garam kasar...

sebab garam ni boleh bertindak sebagai pelarut.. untuk larut kan semua sisa2 yang menyekat aliran air dalam paip tu ha..  lepas tu aku tambah pulak clorox... emmmm... nak muntah aku bila clorox tu bercampur dengan air panas... wek..wek..wek.!! akhir nya... berjaya jugak... yeaaahhh... lepas ni kena lah rajin2 kan diri.. sebulan sekali akan aku siram kan air panas campur garam. kalau rajin letak sekali clorox.. huhuhu... =)

p/s : malam ni nak makan apa ye?? ye?? emmm dekat kedai kang lah fikir hohoho =)  thanx mr.google. sangat2 membantu.. semua nya dihujung jari jemari anda... =) =)