Monday, December 3, 2012

angan2 suatu ketika dulu... =)



alahai... malas nya nak start masak... emm.. hari ni teringin nak makan ayam masak lemak.. bertambah lah lemak2 dalam badan aku ni ha. nasi dah siap masak.. ayam dah keluarkan dari fridge.. semua dah ada.. tinggal nak start je... tapi2... malas nya... huhu....

hari ni bangun tidur pukul 4 petang... ha terkedek2 lah berlari2 nak solat zohor... aduh bangun2 kepala pening sangat... tapi tetap gagah kan diri jugak.. kalau sambung tidur.. entah pukul berapa aku sedar... entah2 bila encik iwan balik kerja baru aku tersedar kot...

akhir nya jadi jugak bubur durian aku. nasib lah boleh diterima tekak... huhu... firts time buat ni.. biasa lah kalau first time... mana nak perfect nya kan.. kena lah belajar lagi.. jangan give up okey. lepas ni boleh lah kalau cuti2.. buat minum petang.. memang dari dulu lagi.. aku suka berangan.. petang2 minum petang bersantai dengan suami tercinta....

tapi2.. keadaan xmengizin kan.. sebab kerja aku kan shift.. jadi nya... amat susah lah nak jadi kan angan2 itu kenyataan. apa boleh buat... encik suami pulak sampai rumah malam.. jadi mana nak minum petang sama2 nya.. melain kan kalau sabtu aku kerja pagi.. atau balik pukul 4 petang.. dan ahad tu off day.. haaa... baru lah tercapai angan2 itu.. awwwwhuhu...

p/s : jom start main masak2... huhuhu... perut dah lapar.. bila encik suami balik... kita makan sama2.gambar macam biasa men google je.. thanks mr.google... =)