Thursday, December 27, 2012

Kerinduan melanda... =)




credit to : encik google... copy n paste je... hohoho... 


eh2 dah khamis dah... dah 27.12.2012. sekejap je.. lagi 4 hari je lagi nak masuk 2013.. =) azam tahun baru?? just remind dalam diri sendiri je... perubahan kepada kebaikan. emmmm... rindu nya dekat mak... sangat2.. sangat2. rindu nak balik kampung. bulan 10 & 11 kan mak duduk cini.

jadi memang x lah balik kampung. lepas tu bulan 12 pulak dah xde cuti. dan cuti xpernah sama dengan encik suami. emm xpe lah. mintak2 lah ada kerja malam khamis jumaat. boleh balik kampung. nak tunggu raya cina lambat lagi... tu pun entah dapat ke xkan. emmmm.... saya rindu kampung saya...

24hb hari tu mak abah dan adik2 perempuan datang rumah. rindu semua2... aku biasa lah hati memang rindu tapi bila nak luah kan aku malu... malu... ai pemalu... hohoho. walaupun dah kawin... kasih sayang dekat mereka xpernah berubah. xkan sampai bila2. tetap di hati.

mungkin dulu2 duduk rumah je kan. xpergi mana2. xde kawan.. so mak.. adik2 je kawan. mungkin sebab tu kasih terhadap mereka2 ni sangat mendalam. xpenah berubah walau sikit pun. dia orang dah balik kampung. rindu mereka. sayang mereka. emmmm... sedih nya...... sayang mak sangat2.....


0 comments: