Monday, December 3, 2012

"baby durian" ?? Hehehe...





Yeaaahhh dah pukul 6 pagi... Wow.. Lagi sejam je nak balik... Yahoooo.... Mengantuk nya mata.... Nak tidur puas2.... =) hari selasa training lesen lagi... Hope cepat2 lah dapat lesen... =) emm semalam kan lepak2 dengan encik suami... Tetibe dia cakap dia nak tengok video pasal baby dalam perut... Dekat web baby centre tu. tapi dia xberapa ingat full name website tu.. So dia suruh lah aku search.. Sebab beberapa bulan lepas aku yang bagitau pasal website tu.

So dia excited gila nak tengok.. Dia paksa2 aku suruh bukak.. Baru nak google pasal cara2 nak buat bubur durian. Ohhh saya sangat suka makan durian. Jadi dalam peti ais tu ada banyak lagi... Dan tekak teringin pulak nak makan bubur... Cicah pulak dengan roti kan... Jom kita buat. =) bila dah kena paksa... Terpaksa lah bukak jugak... Huhuhu... Last2 ter type "BABY DURiAN" oh my... Apa ni... Hahaha.. Tu lah dalam kepala asyik fikir durian je.. Huhuhu...

Habis aku.... Hahahaha... Gelak sakan lah encik iwan tu.. Sampai terbatuk2... Dia memang kalau gelak sakan... Last2 tersedak2 nak batuk. Huhuhu... Suka awak ek. Merah2 muka dia gelak kan aku... Okey fine... Huhuhuhu... Bila tengok video pasal baby dalam perut... Rase macam xsabar nak tunggu lagi 5 bulan.... Emmmmmm..... Baby2 semoga baby sihat ye.... Xsabar nak tunggu baby lagi 5 bulan... Alhamdulillah dah 4 bulan.... Semoga semua nya selamat.. Amin... =)