Friday, December 7, 2012

Mengidam makan ikan bilis... =)



Aii mata nape xmengantuk ni... Pejam lah.. Esok nak kerja.. Esok jumaat duty dekat discharge.. Emmm.. Mesti ramai yang discharge esok... Redha je lah. Hari ni duty pagi... Hari ni xlarat sangat... Sakit2 badan... Sakit kepala yang teramat sangat. Aduh... Tahan je lah. Ingat nak mc.... Tapi gagah kan jugak diri untuk datang kerja... Apa boleh buat.. =)

balik2 rumah terus tidur... Xmampu dah nak buat apa2 kerja... Nasib perut xmeragam lapar. Bangun2 eh2... Dah pukul 6.30 petang... Hohohoho.. Lena nya aku tidur.. Siap tarik selimut lagi.. Oh cuaca petang tadi best.. Sejuk... Hujan tu xberapa pasti.. Sebab aku dah tidur =) bangun2 segar sikit badan ni.. Rasa ringan je... Alhamdulillah...

hari ni teringin makan ikan bilis masak kering2 dengan cili padi tu... Pukul 7 petang siap kan bahan2 masak... Siap semua... Pukul 9 makan malam dengan encik iwan.. Aku makan nasi dengan ikan bilis je.... Teringin nak makan tu je hari ni.. =) tapi cili tu pedas lah... Jadi nya cikit je aku makan...ikan bilis tu encik iwan yang habis kan.

Emmm.. Lega dah sebab dapat makan apa yang di idam kan. Sangat2 syok woooo... Lauk yang simple je malam ni... Tapi hasil nya memuaskan... Erkkk... Alhamdulillah.... Syukur... Nasib badan dah sihat cikit nak masak. =) syukur sangat2... =) nasib laki aku xkesah... Makan je apa aku masak... Hehehe... Dia cakap sedap ikan bilis tu... =)




P/s : ujian yang Allah berikan semua diatas kemampuan kita.... Bersyukur dengan nikmat MU... Disaat di uji... Orang disekiling memahami... Alhamdulillah.... Dipermudahkan segala urusan... Biasa lah kehidupan kadang kala kita akan diuji untuk kita lebih dekat kan diri kepada NYA...  Dan jangan lah kita lupa disaat kita susah dan senang sentiasa lah ingat kepada Allah... =)








0 comments: