Tuesday, December 4, 2012

Pasti boleh.. yeahhh ... :)



sejuk cuaca hari ni... pukul 4 petang tadi lebat nya lah hujan dekat shah alam ni. nak keluar rumah pun takut. so lepak2 je. pagi tadi pergi training lesen kereta. datang2 cikgu suruh drive sendiri sejam.. lepas tu buat ujian pra... atau QTI.. wah2... terkejut aii tau... huhuhu. first time kena drive sorang2. tapi dalam kawasan je lah. buat bukit.. parking dan 3 penjuru.

emm... nasib baik QTI lulus.. kalau dah okey paling dekat pun 21hb ni test jpj.. ohh my... nak dekat dah tu.. minggu depan kena datang lagi.. buat latihan. aku amek pakej sampai lulus. senang... boleh belajar lagi kalau rasa x confident nak test jpj. mintak2 lah lepas... boleh drive kereta sendiri pergi kerja. sekarang ni musim hujan. hujung tahun kan..

tapi nya kereta encik iwan... besar lah... kereta pesona... boleh x nak beli kereta viva je.. hehehe.. confident cikit nak bawak kemana2.. tapi sayang pulak kalau xguna kereta encik iwan. dia pun pergi kerja naik tren... dekat je kalau naik tren. kalau naik kereta parking lagi.. minyak lagi.. tol lagi.. jem lagi...sangat lah xfun kan. nasib aku ni kerja dekat2 sini je...

tapi kalau nak beli kereta pun... budget lari lah... hahaha... no2.. nak xnak.. lepas dah dapat lesen kereta P... kena belajar dengan encik suami pulak macam mana nak bawak kereta dia. kereta pesona ni bonet ni tinggi.. mak ai.. nasib badan aii panjang.. huhuhu. alah xpe ayu.. lama2 okey lah kan. kena belajar lah.. kereta tu auto je pun... boleh2... =) =)


p/s : nasib cikgu bagi tau hari ni buat QTI.. walaupun terkejut.. nervous.. still berterima kasih sangat. sebab kalau bagi tau awal2.. ha.. amek kau... siang malam lah aku duk membayang kan semua2 nya... walaup QTI je pun.. aku tetap kesah.. sebab nak cepat2 dapat lesen... sebelum perut ku kelihatan begitu ketara... hehehe... =) =) kalau hati kita cakap boleh.. maka akan boleh lah semua nya... yeaaahhhhh... =) benci lah singki tersumbat... pakai pam pun xjalan.. emmmm.... makan dekat luar je lah malam ni.. hohohohoh.... =) =)


0 comments: