Tuesday, December 18, 2012

Kerja malam lagi... =)



Yeaaahhh cikit lagi dah habis duty malam... Tapi malam ni second night lah. Mengantuk nya mata... Xsabar nak landing atas katil... Nak tidur... Badan banyak penat wo. Biasa lah perubahan keadaan. Tapi aku okey je.. Bila dah 9 bulan tu memang xnak kerja malam... Boleh?? Huhuhu....

Sebelum tidur kena sarapan dulu. Nak beli nasi lemak.. Biar lemak ni semakin banyak... Hahahaha... Seram aku... Tengok timbang dekat rumah dah 70.6 kg... Oh no... Xpe2 pregnant kan... Redha je lah... Lebih baik ada selera makan.. Dari xde selera... Nak kerja pun susah... Syukur2....

Alhamdulillah... Pregnant untuk first baby ni... Xde mengalami muntah2 yang teruk. Syukur sangat. Bagus baby aku... Meragam bila malam je.. Bila ada laki aku je dia meragam. Kalau mak dia tengah kerja dia okey2 je... Pandai baby...... Good2... Tapi asyik lapar je kan... Hehehehe...

P/s : ohhhh saya sangat lapar sekarang ni...  Cepat2 pukul 7..... Hehehe..... Lapar.. Lapar... =)