Saturday, December 15, 2012

Perubahan keadaan..... huhu...



haii... esok kerja pagi... 8.30 pagi.. tapi mata xmengantuk2. mana nak mengantuk nya... balik2 kerja tadi aku dah tidur. huhuhu... penat nya hari ni. ramai nya discharge.... =) suka sangat aku lah. hohohoh... dugaan... berdiri lama2 masa pregnant ni amat lah xbest sama sekali. tapi apa boleh buat. kerja kau diam2.

dari pagi sampai nak balik...asyik ada je discharge... nak marah... tapi gila apa nak marah... dah tu kerja kau kan.. kalau xnak kerja duduk rumah diam2. hohohohoho.... biasa lah pregnant  ni penat nya lain macam... so banyak2 bersabar lah ye... nak balik sharp pukul 5 petang tapi hujan pulak... emmm okey...

lepak2 sekejap tolong buat apa yang patut. lepas tu pukul 5.30 petang chow lah.. sebab memang dah xlarat... so tunggu lah teksi... motor kan rosak. aduh minggu ni rm30 dah aku melabur dekat pakcik2 teksi.. tension aku... dugaan... tunggu punya tunggu.... tetiba rasa macam nak menangis... boleh x??

tapi masih waras lagi lah... sebab dekat public kan.. xkan nak menangis sorang2... huhuhu. nak dekat 15 minit aku tunggu xde jugak teksi... dugaaaaannnn... sabar2. nak duduk tempat bas tu basah... dugaannn... dah lah tumit ni sakit... hai mintak2 lah minggu depan test jpj aku lulus.... lepas ni bawak kereta je.

bila fikir2 balik.. nasib dekat bus stop tu aku xmenangis sorang2.... aku penat sangat hari ni... entah kenapa. penat yang xdapat nak digambarkan. lepas tu kepala pulak sakit. huaaaaaa........ tension aku weh. apa boleh buat... semua tu dugaan... bersabar je lah.. pasti ada hikmah... bersabar ye puan muda ayu...


cuma kadang2 tu bila kita rasa nak menangis... air mata tu keluar sendiri kan. susah nak terang kan dekat orang kenapa kita menangis. kadang2 xde sebab pun... tengok2 eh2 aku menangis lah.. eh2 kenapa dengan aku ni. huhuhu... xpe menangis tu kan terapi untuk diri sendiri.. hehehehe.... peace yoooooo.... =)