Friday, December 28, 2012

19 minggu =)






hari ni duty petang. alhamdulillah xde lah busy sangat. just nice2 je. =) hari ni ada appointment dengan doctor. yeaahhh baby dah 19 minggu. minggu depan dah 20 minggu. makna nya dah 5 bulan lah... eh2 sekejap je rasa nya. macam xpercaya. setakat ni xde lagi rasa pergerakan baby. dan dia xbanyak sangat ragam nya. mak dia ni pun xde lah teruk sangat kena morning sickness. eh2 memang xde lah. alhamdulillah dipermudah kan semua nya. bersyukur dengan nikmat MU Ya Allah.... =)

tekan darah okey normal... alhamdulillah =) baby pun sihat okey. doctor tunjuk kaki dia.. tangan dia.. kepala dia... eiiiii...... xsabar nak tunggu... hehe... semoga semua nya selamat... dan di permudahkan. amin.... amin... untuk bulan lepas doctor scan guna 4D tu.. ada trial punya. nampak terang cikit lah. kali ni doctor guna 3D.. 3D biasa2 je lah. tapi xkesah pun janji baby aii sihat.. =) yang lepas doctor cek2 gender adalah girl... huhu... wahhh... happy nya.. tapi aku xkesah pun... janji baby aku sihat... cukup dah =) =)



semalam... tidur awal sebab xberapa nak larat dan perut rasa macam xbest. so pukul 10 lebih tertidur lah aku. encik iwan pulak mengadap laptop. bila dia masuk bilik aku pun terjaga dalam mamai2. aduh datang lagi... nape xbest perut ni..dugaan... huhu....sikit lagi nak menitik air mata aku. lepas tu encik iwan biasa lah.. bila tengok aku macam tu dia dah start susah hati..... kasih suami kan. lepas tu dia cakap2 dengan anak dia...  mula2 terharu... sedih2... hehehe.. lepas tu terus rasa nak gelak....suami... suami.... huhu

"baby2 jangan lah nakal mama nak tidur... cian mama.. baby jangan nakal2 ye... baby tidur lah... xnak buat mama macam ni tau... baby tidur ye.. kalau mama xboleh tidur.... ayah pun xboleh tidur....... "

hahahaha... cis... dari nak menangis terus aku nak tergelak... rupa2 nya dia dah mengantuk.. alhamdulillah lepas encik iwan berkomunikasi dengan anak dia... sambil usap2 perut aku... terus perut aku okey.. xd dah rasa yang xbest tadi tu.... wahhh bagus nya dia... baik dia.. dengar cakap ayah dia ye. sayang baby =) aku pun selalu cakap2 dengan dia.. kalau aku nak kerja... rasa macam xbest.. aku akan cakap... baby2 jangan nakal2 ye.. mama nak buat kerja... sayang baby... lepas tu okey dah... kuasa Allah SWT...






sesungguh nya betapa agung dan hebat nya kuasa Allah SWT. betapa besar nya nikmat yang DIA kurniakan kepada hamba2 nya. sykur alhamdulillah. sentiasa lah redha dengan ujian yang telah DIA berikan. pasti akan ada hikmah disebalik nya.aku bersyukur sangat dengan jodoh yang telah ditentukan. semoga akan terus berkekalan... dan tabah menghadapi semua ujian. dan kami akan tetap bersama2 di dalam susah dan senang... dia lelaki yang paling comel didalam hati saya...hehehe... sayang awak.. =)