Wednesday, May 16, 2012

Terima kasih cik saliha.. =)

hari ahad yang lepas teman kan roomate aku pergi beli barang.. destinasi pertama.. jusco bukit tinggi.. cik saliha pilih2 lah cadar.. hari ahad lepas jusco buat sale.. cadar.. bantal.. bantal peluk.. murah2 jugak lah.. so kiteorang pun nak jugak lah beli kan. aku dah beli semalam dengan encik iwan.. hari ahad tu aku beli bantal je lagi 2 biji. maka lengkap lah 4 biji bantal.

lepas beli cadar.. saliha belanja aku.. yeaahh.. terima kasih leha.. cik saliha belanja aku makan dekat secret recipe.. emm nak makan apa ye... pilih punya pilih aku pun order lah macaroni cheese.. yummy2 sedap.. cuma nak habis kan tu agak lambat lah.. sebab cheese dia banyak sangat.. tapi yang pasti.. aku sangat2 suka cheese.. sangat2 lah... like berjuta2..


satu set untuk cik ayu.. satu set untuk cik saliha.. thanks leha belanja aku ....  =)


tengok cheese dia.. padat.. sedap nya.... yummy2.. 


cik saliha order ni. spaghetti apa entah. rasa dia kureng cikit lah. cik saliha makan xhabis pun.. 


lepas tu kiteorang kongsi chocolate indulgence cake.. emm.. bayang kan cake tu masuk ke dalam mulut.. sangat lah sedap nye.. kelembutan cake nya terasa begitu nikmat nya... nikmat sampai orang lalu sebelah say hai pun kita xkan pandang.. ini semua gara2 cake indulgence tu.. dush2..dush2.. memang over kau cik ayu... lepas makan terus gerak pergi plaza alam sentral shah alam..

wah seronok nya tengok nset baru leha.. santeekkkk... eh2.. betul kan spelling okey.. tak nak pelat2.. hehe... cik saliha kita beli nset samsung galaxy-s advance... samsung advance ni xlah besar sangat.. just nice je kalau nak pegang.. kalau nak buat call ke apa ke.. application pun okey.. pendek kata memang okey lah nset samsung advance ni... harga pun okey dalam rm1300 macam tu..




ni lah samsung galaxy-s advance tu.. aii.. comel lah... camera pun okey.. nasib baik lah nokia c6 aku tu okey lagi... masih bernyawa... kalau x.. dah lama aku pun angkut sekali.. dan nasib baik lah encik iwan dah tetap kan syarat... boleh pakai 1 je nset.. tidak dibenar kan sama sekali pakai 2 nset... huhu.. okey.. baik.. terima arahan... =) lepas tu nset c6 ni jangan tukar.. simpan baik2.. aduh banyak nya.. huhu... okey2.. terima kasih... =)