Tuesday, May 15, 2012

Lost world of tambun


lost world of tambun terletak di ipoh perak.. dengan bayaran sebanyak rm 40 ++ 
tempat untuk mandi... seronok..  boleh naik kereta api untuk melawat ke mini zoo dia .. 
ada mini zoo dekat dalam ni.. kalau nak jalan kaki pun boleh.. 


sumber gambar... dari nset aku lah... sempat snap 1 gambar sebelum masuk ke dalam. gambar ni diambil sebulan lebih yang lepas.. mula2 xnak mandi.. lepas terpedaya dengan pujukan adik2.. kak long... adam.. maka harus lah aku pun mandi.. melayang duit aku beli baju dekat sana.. huhu ... seluar dia aku pakai koyak.. hehe...tu lah.. isyk2... lepas mandi menyesal.. sebab sun burn.. huhu... 



sebelum mandi.. kena makan kenyang2 .. sebab kalau dah berendam memang lapar.. ni adik aku yang last... pagi2 suka mengamuk..hehe.. eh2 xde lah gurau je.. budak ni garang... jangan usik.. kang dia bagi jelingan 360 darjah punya... kalau berani kacau lah... huhu... tapi dia sangat baik dengan aku... aku suruh je dia buat apa... confirm punya dia tolong... dulu time aku cuti semester balik rumah.. bila dah penat2 kemas rumah lepas tu lepak2 depan tv.. aku dahaga aku suruh dia amek air dalah peti ais.. confirm dia ambik kan.. siap tolong letak kan balik cawan dalam sink lagi.. hehe... =) bagus2... tapi awas.. dia GARANG... huhu



sumber gambar : google image... thanks to google image.. 

aku naik yang hujung sekali.. gelap nya lah xnampak apa2. seram jugak lah xnampak apa2 kan.. aku menjerit je puas2... menjerit kuat2 saja je nak hilang kan stress.. hehe. aku naik dengan adik aku yang last tu... nama samaran dia linda... alin... adik.. nama penuh norhazleenda.  budak si garang tu.  =) okey tu je.. T.Q =) 




0 comments: