Tuesday, May 22, 2012

Kit kat chunky




sementara tunggu my sayang... huhu.. alas perut dengan kit kat chunky..nasib baik ada kit kat... bertenagan cikit dah.. =)  alhamdulillah selamat sudah berpuasa hari ni.. kalau minda dan niat kita seiring kata kita mampu...kita pasti mampu...  dan juga kerana ALLAH.. pasti kita kuat harungi pelbagi dugaan. alhamdulillah...syukur. sebenarnya sangat2 xlarat sebab xbangun sahur.. semalam pun makan bubur je.  dalam kepala macam2 nak makan... tapi xnak banyak2 sebab kang naik pulak badan ni..hehe... selamat berbuka kepada semua umat islam yang menjalani ibadah puasa sunat untuk 1 rejab 1433 hijrah... =)


0 comments: