Friday, May 18, 2012

Nasi beriani mak aku





mak saya macam superman... hehe... dia sangat kuat... terutama semangat... 
wahhh. respect lah sama mak.. mak memang hebat...  superman pun kalah.. hehe.... =) 

-
-
-
-

tengah menyiap kan diri untuk balik ke kampung yang tercinta... owh emak.. owh abah... adik2.. tunggu lah kepulangan anak mu dan kakak mu ini.... hehehe... yeaaahhh.... walaupun cuma semalam je sempat tidur dekat kampung.. tapi hati ku tetapi gembira..... yeaaahhh terbaik lah.....  =) =) sayang sangat-sangat2 lah...

kepada abang2 yang disayangi... serta adik lelaki ku yang berada di ukay perdana... sila lah jelez hal ini kerana... emak di kampung menyambut kepulangan ku dengan nasi beriani.. owh mak... sayang mak selama2 nya... baru ingat nak berhenti makan.. tapi dengar je mak masak nasi beriani... akan ku simpan perut ini..


p/s : tembam balik lah pipi aku macam ni.. huhu... abai kan.. hehe...

0 comments: