Wednesday, May 16, 2012

Jerawat oh jerawat





sumber picture : google image... thanks google image...  =) 


wah2 semakin dekat tarikh nya.. semakin banyak pulak jerawat yang tumbuh dekat kulit muka aku ni kan... meriah sangat nampak nya. emm.. kenapa ye?? stress ker?? emm.. sikit lah.. stress ringan2 je.. masih mampu untuk handle lagi.. kalau xdapat handle dah.. tengok lah macam mana jadi nya...paling teruk pun pintu bilik aku pecah kan.. huhu... wow.. ingat ni rumah kepunyaan kau..huhu...  eh2 jangan marah2 lebih2 relax sudah.. huhu.... =p sila gigihkan diri untuk hilangkan jerawat ni.. jerawat2 pergi jauh2... rimas lah... huhu.. kalau lah jerawat tu paham.. xde lah dia tumbuh kan.. dush2.. okey bubye..

0 comments: