Thursday, May 10, 2012

Massage dalam mimpi.




sumber picture : dari google image.. thanks google =)
wah kalau macam ni lah tempat nya... kompem aku boleh tertidur.. hehe..

selamat petang... =) emmm penat nya badan... macam nak pergi spa sekarang jugak.. macam nak suruh orang massage... wah mesti best kan.. kan2.. macam nak demam lah badan ni.. boleh xdemam sekejap... esok boleh dapat MC.. boleh tidur... tidur.. dan tidur... demam tu esok je.. sabtu baik balik..sebab sabtu kerja petang.. kesian kawan lain kalau MC... hehe.. sila lempang... ada ke nak mintak sakit =p

busy nya lah..... lagi 22 hari je lagi nak jadi isteri orang.. lagi 22 hari nak nikah.. lagi 23 hari nak sanding.  rasa macam xcukup lah 24 jam sehari tu.. rasa macam semua benda kena buat.. hehe.. buat lah sangat kan..kan.. cakap je lebih.. tapi tangan xberjalan pun.. mulut je yang laju.. last2 terbaring atas katil. nasib baik ada mak.. boleh lah aku buat2 xtahu .. hehe.. penat lah fikir.. eh2 kau nak kawin kan?? hehehe =p =p



eh2.. tengok2 gamba spa tadi.. macam nak sangat lah pergi spa.. nak pergi.. nak pergi... encik iwan sila hantar kan saya ke spa.. kang bil nya saya claim dekat awak ye.. ehem2.. hehe.. =) xpe2 3 hari sebelum kawin nak pergi manja kan diri.. nak rest kan badan.. dah penat sangat dah rasa nya badan ni... =) =)


0 comments: