Saturday, May 26, 2012

Pre wedding story part 6




eh2 dah nak pukul 1 pagi..tibe2 rasa nak update blog lah..emm banyak sebenar nya kalau nak dicerita kan part sebelum kawin ni. tapi aku cerita cikit je lah. mana aku rasa nak tambah lagi.. aku akan buat entry untuk next part.. hehe.. terima kasih kepada sesiapa yang sudi baca entry2 aku yang tah apa2 ni. semoga sudi baca lagi.. dan sudi datang lagi ke blog aku ni ye... hehehe..=) tetibe tadi teringat kisah macam mana encik iwan berjumpa buat pertama kali nya dengan mak dan abah aku setelah bercadang memetik bunga ditaman milik kepada encik hamid selaku abah kepada cik ayu... serta puan noraziah selaku mak kepada cik ayu.. bila dikenang2.. memang nak gelak pun ada lah.... hehe.. encik iwan ni agak pemalu sedikit.. tapi xpe sifat yang berlainan ni lah membuat kan perhubungan ni indah dan bahagia.. kalau dua2 sama.. memang agak boring lah jugak kan.. asyik2 macam tu je.. x berapa nak syok dan x fun lah. kita kan saling melengkapi antara satu sama lain... =) =)




emmm...cerita nya.. bermula apabila mak dan abah lepak2 dan bertandang ke rumah abang angah aku di klang. kebetulan pulak hari tu aku keluar dengan encik iwan. maka bermula lah satu plan untuk bawak encik iwan berjumpa dengan mak abah aku. dan encik iwan memang xtahu pun rancangan aku.. huhuhu.. kalau aku bagitau memang xnak lah dia ikut aku ke klang tu. aku ajak dia hantar aku ke stesyen ktm klang.. masa tu xde kereta lagi.. so dating2 ni naik ktm je.. kalau dia tahu.. macam2 kang alasan dia bagi... ah xkira kali ni kena jugak jumpe sebab dah ajak kawin kan.. hehehe... so bila dah sampai dekat ktm klang tu.. awak2 mak abah ajak jumpe.. haaaaaa mengelabah encik iwan time tu... hehehehe.. lawak2... berapa lama tah aku kena tunggu dia dekat luar toilet tu.. nervous lah tu... hehehehe.. surprise awak.... alahhhh kena jugak jumpe... xkira2... xkira... kang merajuk kang ...haaa saya merajuk... hehe...




okey set.. kiteorang tunggu dekat kedai mamak sebelah ktm tu. sebelum mak abah sampai tu.. lepak2 lah sambil minum air... haaaaaa tu dia.... 2 ke 3 kali jugak lah mintak diri nak ke toilet.. comel nya awak time tu... nervous ye... hehehe... relax lah... suruh jumpe mak dan abah je... kan ajak kawin.. kan..kan...hehehe. xlama lepas tu mak dan abah pun sampai lah. borak2.. eh2 depan mak abah saya pandai pulak awak kawal nervous tu tadi bukan main lagi. xpe2... kan dah cakap mak abah saya okey... sporting xde lah nak marah ke apa ke sebab ajak anak dia kawin.. mak abah cume nak kenal je dengan bakal menantu dia ni... lepas dah borak2 abah cakap jom ikut sekali nak pergi rumah along dekat kepong.. kang abah hantar kan terus balik rumah. lepas dah sampai kepong along ajak makan nasi lemak... habis settle semua tu.. terus hantar encik iwan ke ampang.... terima kasih awak...sayang awakkkk.... =)