Saturday, May 5, 2012

Mimpi yang indah


gambar ni copy dekat google image.. =) 

hari ni hari wesak... so cutii... yeahhh... eh2 sapa bagi cuti?? sila kerja..okey sebagai pekerja yang patuh pada peraturan yang telah di tetap kan oleh pihak atasan.. yeaaa...saya sedia berkhidmat. kerja pukul 7 pagi.. punch card pukul 7.04 pagi.. macam mana?? jawapan nya lambat lah... huhu...

alah relax lah 4 minute je lambat.. nak buat macam mana.. rumah jauh sangat... sebab tu selalu lambat.. tettt!! tipu2.. huhu..  tu lah kan.. kalau rumah dekat ni potensi nak datang lambat ni sangat lah tinggi.. emm.. ha ni lagi jangan percaya.. dan jangan ikut... ni aku je.. aku tengok leha boleh je datang awal. hehe

hari ni kerja double.. seriously aku xtipu.. walaupun aku kerja double.. aku suka sangat kerja hari ni sebab sekejap je rasa nya masa berjalan.. pagi dekat discharge... petang dekat dispense... relax sangat kerja hari ni.. enjoy.. tenang..aman.. dan damai.. cuma badan letih sikit lah..sikit je.. sebab semalam tidur 4 jam je.. 

okey lah nak tidur.. esok nak dating dengan encik iwan... nak settle kan barang2 kawin... maka nya harus lah siap sedia.. tinggal beberapa minggu je lagi ni..emm xnak lah kira minggu nak kira jam.. kalau kira jam lambat lagi kan.. emm.. bagus jugak kan.. good idea,excellent, brilliant.. huhu... dush2.. lempang kang...

esok night duty.. lusa night duty.. lepas tu cuti.. lepas tu cuti.. lepas tu kerja direct 3 hari pukul 8.30 pagi .. night duty balik.. night duty..cuti..cuti..kerja petang...kerja pukul 8.30 pagi..cuti nak g fitting baju..kerja petang.. wah.. aku hafal okey duty aku 2 minggu... hebat betol... hehe... sila lah muntah..=) 

bagus2.. pertama kali dalam sejarah hidup dapat menghafal duty kerja yang macam2 shift tu.... ni menunjukkan IQ aku masih normal setelah holiday selama 5 hari.. di barat.. timur.. selatan... yeahh... terbaik..... jom tidur.. mata dah xlarat dah nak bukak... malam ni nak mimpi indah2..emmm bye =)