Tuesday, May 22, 2012

Pre wedding story part 3




sumber gambar : google image.. thanks google image


lepas je dah fitting baju dekat kedai paktam... settle sudah semua.. kiteorang terus gerak balik. tapi masa aku tengah2 fitting baju tu.. adik yang bongsu cakap.. kak ayu bawak lah kiteorang jalan2... tanya dia nak pergi mana.. dia cakap xtau.. huhu... emm... nak pergi mana ye.. last2 aku bawak makan je... sebab nak kejar masa. esoknya nak kerja pukul 8 pagi... so harus lah malam tu jugak gerak balik shah alam. bawak diaorang makan dekat secret recipe. disebab kan perut yana ni xlah makan banyak sangat..aku suruh share je spaghetti tu dengan alin... cake je aku bagi pilihan nak order mengikut pilihan masing2.

lepas makan terus gerak balik sabak.. lepas tu hantar adik2.. duduk2 sekejap.. kitaorang terus balik shah alam. esok tu punya lah susah nya nak bangun... penat nya... emmm.. demi tanggungjawab yang telah diberi aku lawan jugak.. mana boleh EL kan.. kesian kawan2. dah lah hari ahad agak busy dengan patient yang nak discharge kan. so kena lah kerja jugak. lepas habis kerja... siap2 pulak nak pergi fitting baju sebelah encik iwan. emmm...sedih2... masalah dekat tempat yang sama... aii encik iwan senyum2 nampak..awak ejek saya ye?? nak kena ni... sy suruh awak diet.. tapi badan sy yang naik.. hehehe.... malu2.. malu2..

alhamdulillah settle dah fitting baju.. sekarang kena jaga badan betol2 dan maintain kan.. xnak lah ketara sangat turun...sebab kang longgar pulak baju tu kan.. tapi xnak lah naik.. kang mimpi ngeri kang..isykkk mintak2 lah dijauhkan.. pape pun.. eemmmm memang rasa bahagia kan... hehehe.. ini lah cinta... cinta mampu buat kita tersenyum sendiri... semoga ikatan yang bakal terjalin akan kekal selamanya... didunia dan diakhirat...insyaallah. terima kasih encik iwan sebab awak sudi jadikan saya suri dalam hidup awak. dan terima kasih untuk semua yang awak telah buat untuk saya... sayang awak..... terima kasih cinta.. =) =)


counting my big day : nikah = 10 hari lagi , sanding = 11 hari lagi... emm nervous2... huhuhu...