Thursday, March 29, 2012

Mak.. Abah...





saya sayang mak dan ayah sangat2.. semoga saya dapat berjasa dengan sehabis baik dan mungkin sebelum mereka tiada.... tanpa mereka saya xkan ada dekat dunia ini.. tanpa mereka saya xkan tahu apa itu erti kehidupan...tanpa susah payah mereka membesar kan saya .. saya xkan sampai di sini.. ada kerja.. ada pendapatan sendiri.. terima kasih mak.. terima kasih abah..... sayang mak dan abah........

semoga mak dan abah akan sentiasa sihat dan terus sihat... YA ALLAH jauh kan lah mak dan abah ku dari kejahatan manusia2.. lindungi lah mereka... amin.....sedari kecil tangan itu aku dibelai... dimanja... sungguh tulus kasih mu ... sungguh murni.. tiada ganti... hanya mu ibu.. hanya mu ayah... engkau lah yang sangat aku sayangi... semoga ALLAH sentiasa melindungi mu ibu.. melindungi mu ayah......