Monday, March 19, 2012

Test HIV



sakit nya jari kena cucuk... xsuka..xsuka.. tapi nak buat macam mana kan.. dah nak kawin kan.. wajib lah buat ujian HIV.. alhamdulillah..settle sudah buat test HIV. mula2 datang minggu lepas ke 2 minggu lepas tah.. xingat.. last2 kena booking.. nasib baik hari ni kerja pagi.. sempat lah nak g kan.

lama jugak lah nak tunggu amek darah tu.. keputusan nya...sekejap je.. yeaaahhh dah boleh kawin.. haha.. eh2 relax2 gurau je.. jangan lah marah.. =) alhamdulillah settle dah.. tinggal nak tunggu encik iwan settle kan dia punya..paskan dekat aku.. baru aku boleh settle kan dekat sabak bernam..

sape2 nak kawin tu.. wajib hadir khusus kahwin n buat ujian HIV...  kalau xde ni.. procedure nikah xlengkap lah. susah jugak lah. procedure nikah wajib lengkap kan... kang time nak nikah menangis xberlagu kang. hehe..  yang preparation lain2 tu bergantung kepada diri sendiri lah.

0 comments: