Monday, March 26, 2012

Terima kasih =)




eh Internet ni memang suka kan laju2 bila dah nak malam2 ni.. benci tau.. siang2 lambat... bila dah malam laju pulak line kau ni ye.. hisssyyyhh.. geram tau.. dah lah minggu ni aku kerja direct office hour.. maksud nya masuk pukul 8.29 pagi.. balik pukul 5 petang.. harus sharp on time.. jangan lambat seminit pun.. rugi.. hehe

emm.. best ke x best... best ke x best.. jawapan nya.. xberapa nak best sangat kerja direct opiz hour..sebab penat. yang best nya hari sabtu masuk pukul 10 pagi balik pukul 2 petang.. haaaa  tang tu aku suka lah... sebab kerja 4 jam je. sape xsuka tu x tau lah aku.. hehe.. memang pekerja dedikasi lah. caya lah...

xpe lah internet aku nak kena tidur.. kang esok kerja mengantuk je kang.. tadi2 nak update blog xdapat2 sebab nya bila je nak menaip... mesin fax berbunyi.. bila je nak sambung taip ting2 patient datang nak ambil ubat.. alamat nya memang kena save je lah.. tu yang bila dah malam baru nak tambah2 then publish..

malu nak cakap.. tapi nak jugak cakap.. hehe.. terima kasih kepada sesiapa yang sudi masuk blog aku dan bace entri aku yang entah pape ni... terima kasih sangat2... lain kali jemput lah datang lagi.. hehe.. insyaallah aku akan perbaiki lagi cara penulisan aku.. kalau aku xupdate makna nya aku busy lah tu.. sori ye.... =) =)