Monday, March 26, 2012

Mengantuk



aishhh mata2... kenapa lah nak jugak terpejam bila nak2 petang? penat nya... mengantuk nya... yeee sangat2 mengantuk. kalau tidur petang.. bila dah bangun memang termenung kan..eh2 hari ni hari apa.. eh2 sekarang pukul berapa.. eh2 aku dah lambat ke pergi kerja... eh2 laaa kenapa lah xcuti hari ni.. kan best...hehe

minggu ni kerja direct office hour.. then duty adalah key in prescription.. sila lah key in dengan laju.. tepat dan semestinya betul lah kan.. mintak2 semua nya berjalan dengan lancar... amin. kalau duty direct key in.. maka rehat sila lah pukul 2 petang kan.. seronok jugak kadang2 rehat pukul 2...

sebab nya tinggal lagi 2 jam lepas tu ehhh dah pukul 5 petang.. jom kita balik.. =) seronok nya berganda2.. hisy2.. memang teruk betul cik ayu ni.. hehe.. hari ni sangat penat... nak pergi kerja kena psycho diri banyak2 kali.. huhu.. kesian.. nasib baik lah berjaya kan. habis jugak duty hari ni.. =)


0 comments: