Monday, March 12, 2012

Puan muda =)



alamak cepat nya masa berlalu.. tup2 xlama lagi bulan 3 dah nak habis kan...sekejap je. masa sangat mencemburi aku.. hehe.. acah je =) nak buat macam mana kan.. masa tetap akan berjalan. alhamdulillah.. baru2 ni singgah dekat kedai pengantin untuk settle kan pelamin sebelah lelaki pulak.. wow!! xsabar nak tunggu hasil nya.. =) simple tapi cantik..!! bagi aku lah.. yang nak kawin aku kan.. hehe =) 

pelamin sebelah aku siap pilih..sebelah encik iwan pun dah siap. emm.. alhamdulillah semua nya dah okey. semoga semua nya berjalan dengan lancar kan. terima kasih mak sebab mak banyak bagi nasihat dan tunjuk ajar.. nasib baik mak anak sulung. ramai adik2 yang dah kawin.. aku pun ada abang yang dah kawin... jadi mak kire okey sikit lah nak urus kan bab2 kawin ni. besar tu eventnya.... kalau aku.. surrender =)

tetibe bila dah tinggal lagi 2 bulan lebih ni rasa macam.. eh2 cepat2 lah semua ni settle.. xlarat dah nak fikir macam2.. bila nak tidur fikir... bila bukak mata pun still fikir.. xpe2 sabar2 lagi 2 bulan lebih je. macam xpercaya lah.. lagi 2 bulan lebih nak jadi isteri orang.. huhu...  xlama lagi.. cik ayu bertukar kepada puan ayu.. eh2 puan?? ni puan muda.. umur 23 tahun dah kawin... hehe.. =) 

0 comments: