Sunday, March 18, 2012

Saya sangat gembira =)



pertama sekali...aku penat... kedua aku penat... ketiga aku penat.. dan bila dah penat.. apa lagi sila lah tidur cik ayu... ye2 cik ayu akan tidur kejap lagi. nak tidur rehat kan badan. sungguh xberapa nak best kan kalau kerja direct opiz hour ni.. maksud nya punch in pukul 8.29 pagi.. punch out pukul 5.00 petang. penat sangat kalau kerja direct macam tu. yang best bila sabtu je.. sebab kang dapat balik awal. masuk pukul 9.59 pagi. balik pukul 2 petang. harus sharp on time.. jangan lewat seminit.

xpayah nak kerja lebih2 masa... buat penat je.. hehe.. sila lah balik sharp on time okey. kalau OT dapat duit kan best.. kompem aku rajin je memanjang....xpayah suruh2 buat OT.. aku akan volunteer. wah... seronok hidup makcik kalau OT dapat duit. tapi xpe.. nak buat macam mana.. bersyukur jugak lah sebab ada kerja kan. hujung bulan dapat gaji. alhamdulillah. lepas tu benefit untuk outpatient pun banyak. senang cik ayu kalau demam2.. batuk2. amek je guna benefit yang disediakan.

hari ini dapat beli 1 barang untuk hantaran...cik ayu sangat2 suka..sangat2 suka.. boleh senyum je memanjang bila tengok barang tu. terima kasih encik iwan. kerana merealisasikan imipan cik ayu untuk memiliki nya. sayang lah awak..hehe =) =) saya suka sangat2. minggu depan nak settle kan cikit2 lagi.. alhamduilllah..semua nya dalam proses... terima kasih kepada semua yang sudi membantu. kepada yang banyak sangat cakap. sila lah diam2. penat tau nak dengar komen2 tu. hehe..jangan marah.. =)