Friday, March 23, 2012

Selamat Harijadi abah..



ini adalah kek..  wahhh... sangat kreatif orang ni kan.. aku cari dekat google.. klik cini 


suka pulak aku tengok blog sendiri.. hehe.. yeah.. berjaya jugak aku tukar kan template nya warne purple.. background nya warna purple.. penat jugak lah..bukan senang kan nak pilih... amek masa 2 jam lebih jugak.. penat tau otak nak berfikir.. last2 bila dah nak dekat pukul 6 pagi baru lah berpuas hati dengan hasil nya. xpe2 asal aku suka dah... memang suka lah..

yeah.. dah pukul 3 pagi.. lagi 4 jam je nak habis duty. sangat seronok lah.. ai xsabar lah nak balik kampung sabtu ni. tadi dalam pukul 5 lebih mak call.. mak ajak celebrate birthday abah dekat MCD.. hehehe.. lawak je mak.. sweet pulak.. konon2 nak buat surprise dekat abah.. nak suruh aku beli kan kek.. hehe.. semoga mak dan abah sentiasa sihat... sayang mak dan abah...  

p/s : happy birthday abah.. 25.3.2012 ni.. dah 55 tahun dah.. semoga abah sentiasa sihat... =)