Monday, March 5, 2012

Kursus kahwin part 2



tetibe rasa rindu dekat mak sangat2.. sangat2... lambat nya hujung bulan 3. mintak2 dapat cuti... emmm..mak really2 miss u... love u so much...!!!! semoga mak cepat sihat.. semoga ALLAH sentiasa melindungi mak... sayang mak sangat2.

alhamdulillah selamat sudah menghadiri khusus kahwin. semoga aku mampu mengharungi kehidupan berumah tangga. semoga aku mampu menjaga dia dengan baik.. terima kasih YA ALLAH... keran engkau telah ketemukan aku dengan dia.

lepas ni kena buat ujian HIV...lepas tu tunggu encik iwan kena settle kan urusan dia... then pas kan dekat aku. lepas dia dah pas kan dekat aku..aku pulak settle kan urusan aku dan pas kan borang2 tu. semoga semua nya dipermudah kan.

ni link astana mukmin... kat sini lah aku pergi khusus kahwin.. kalau sapa2 yang masih tercari2 tempat nak pergi khusus kahwin.. aku boleh suggest kan dekat sini.. sebab bagi aku best.. =) ceria..=) lepas tu parking murah je.. kiteorang parking dekat wangsa walk.. rm2 je per entry.

kalau dari shah alam 30-40 minit je.. tu pun bergantung kepada kelajuan kereta.. hehe.. eh2 jangan bawak keta laju tau. bahaya.. =) =) senang je nak cari tempat tu.. alhamdulillah.. settle sudah urusan aku =) harga still rm80 sahaja untuk seorang.