Saturday, March 3, 2012

Kemalasan



hari ni duty petang.. kerja dekat inpatient. setelah bercuti selepas kerja malam.. harus lah bekerja dengan semangat kan. datang kerja dengan perut yang sangat lapar.. kerana nak bangun malas + badan sangat2 penat.. haha.. bangun2.. iron baju.. mandi2.. solat.. terus pergi kerja... so harus lah perut aku ni berkeroncong kelaparan kan. sebab memang xmakan pape.. sempat pun minum air kosong je.

okey2.. sabar ye perut..kejap lagi aku beli makan. so aku pergilah beli roti dan air twister yang oren tu.. eh2.. xcukup.. emm.. aku beli pulak kueh teow (xreti nak eja..huhu) goreng basah... makan2.. okey.. kenyang.. erkk.. alhamdulillah. lepas makan..aku sambung pulak buat kerja. mak aii.. banyak nya lah prescription ni.. xberhenti2.. sabar je lah kan.  dah nama nya kerja. sila lah redha...

memang prepare ubat sambil menari2 lah.. k.chot tolong sam buat discharge sebab discharge tetibe pulak banyak kan. sabar je lah. lepas key in.. sila prepare.. lepas prepare... sila tampal label.. lepas tampal label...sila key in new prescription pulak.. macam tu lah... xberhenti. last tengok jam.. eh dah pukul 7 petang.. alamak x solat asar lagi lah.. lepas dah settle semua.. jom kita solat.

9.00 malam...yeaahhh... balik.. seronok2 sebab balik.. rasa macam dah xberapa nak larat dah badan ni duk menari macam2 tarian... nasib baik pakai koset premium beautiful.. rasa ringan je badan ni nak buat kerja.. nak key in prescription pun tegak je badan.. posture badan sentiasa berada dikeadaan yang betul. alhamdulillah.. sangat2 suka lah dengan koset premium beautiful ni... terima kasih.. =) =)