Wednesday, February 20, 2013

Waktu itu... =) =)




kenangan paling xboleh dilupa kan dalam kehidupan ini...masa disah pregnant =) alhamdulillah rezeki ALLAH bagi. bersyukur sangat. rasa macam xpercaya pun ada... =) bersyukur sebab diberikan peluang untuk rasa pengalaman mengandung.. dan dapat buat suami gembira xterkata... =)

saat pertama kali baby bergerak2.. bibir terukir satu senyuman yang paling bermakna. ye aku akan bergelar seorang ibu.. semoga aku mampu menjadi seorang ibu yang baik untuk zuriat ku nanti. semoga aku mampu memberikan kasih yang secukup nya.. agar dia sentiasa tersenyum riang... =) 

semoga apabila waktu itu tiba..aku akan terus kuat. semoga semua nya akan dipermudahkan. hanya kepada MU YA ALLAH... aku berserah. amin. terima kasih suami ku..terima kasih untuk semua2 yang telah awak lakukan... awak lah lelaki yang terbaik untuk saya... insyaallah... =) =)

p/s: active nya anak awak hari ni encik iwan... ayah2 cepat lah balik...... hehehehe.. eh2 baby panggil ayah balik lah... cepat2 ayah... =) =)