Friday, February 1, 2013

Kerja saya hari ini....




Hari ni aku buat apa ye dekat rumah?? Owh... Bangun awal... Encik iwan kejut dia nak pergi kerja. Ingat nak sambung tidur.. Last dia call cakap pukul 9.30 pagi kang xde air. Aku lepak2 je dulu... Hehehe... Pukul 9 pagi baru reti nak mandi. Mandi2 kemas katil... Masuk kan kain baju dalam mesin.

Lepas tu sapu sampah. Lepas dah siap mop satu rumah. Dah siap mop lepak2 sekejap. Bukak laptop update 1 entry. Lepas tu lipat kain baju semua. Settle lipat kain... Dah start bosan. Hehe. Bosan2 aku tidur sekejap.  Tidur bangun2 perut lapar.. Masak mee goreng... Kenyang...

Sidai kain... Dan mengada tv. Layan jugak cerita dekat tv tu.. Habis 1 cerita... 1 cerita lagi aku layan. Lepas dah habis.... Solat... Lepas tu lepak2 kebosanan... Xtahu nak buat apa... Tidur lagi.. Tidur dan tidur... Siap mimpi2 lagi... Entah apa2 yang dimimpikan nya... bangun.... Termenung...

hehehehe..... Tu lah kerja hari ini... Membosankan. Apa boleh buat... Duduk lah kau diam2 dekat rumah... Dah laki cakap jangan pergi mana2 kan.. Bahaya awak tu mengandung. Huhuhu... Okey baik... Duduk rumah diam2. nasib baik dah ada air... Kalau x???

Jawab nya malam kang pergi kerja aku mandi ala kadar je lah... Hehehehehehe.... Okey bye =)



0 comments: