Sunday, February 3, 2013

8 bulan sudah... =) =)



alah xsempat nak save masa tepat2 8 bulan tu. hehe.  balik2 kerja dah tidur kepenatan... lepas tu bangun settle kan kerja cikit. sampai rumah dalam pukul 7 petang. datang2 tempat kerja busy ya amat... jadi nya xdapat lah nak save. apa2 pun untuk encik suami.. eh2 dah 8 bulan dah kita kawin. sekejap je rasa nya. baby pun dah nak masuk 6 bulan. sekejap je rasa nya.. =)



eh2 saja je nak menyelit gambar ni jugak... eh2 dah masuk 6 tahun 4 bulan dah. alhamdulillah... =) semoga akan berkekal sampai bila2. memang banyak perbezaan masa bercinta dan bila dah kawin ni.  =) =)


0 comments: