Monday, February 4, 2013

Cuaca yang sangat best....




selamat petang semua... alhamdulillah cuaca hari ni sangat lah best... =) pukul 11 lebih tadi dekat shah alam ni hujan. lepas tu cuaca mendung je.. xpanas. hari ni off day.. sebab baru lepas kerja malam kan. so hari ni macam biasa lah... basuh kain... lipat kain. kemas rumah cikit2. vacuum rumah. mop lantai xpayah lah..sebab baru lepas mop kan.. ai xberapa nak larat nak meng mop lantai selalu.. mau sakit pinggang aku malam kang. bila nak tidur lah baru terasa seksa nya sakit pinggang tu sebenar nya.. huhuhuhu...

ingat pagi2 tadi nak keluar... nak beli lauk... hari ni rajin nak masak... tapi last2 hujan pulak. so cancel lah. bila dah delay nak buat sesuatu... memang malas.. malas je lepas tu. xpe lah kita masak apa yang ada je. =) hari ni xberapa nak rasa bosan sangat sebab bangun agak lambat. huhuhu. bangun2 terus mandi.. wahhh hebat kan. selalu nya aku lepak2 dulu.. baru sedar diri tu xmandi lagi. tapi hari ni semua benda buat tanpa rela.. tangan yang bergerak dulu... hehehe buat kerja ikut pergerakan tangan... hahaha..

padahal otak yang mampu kawal kita kan.. semua tu dah siap2 set dekat otak semalam. apa yang nak kena buat hari ni. tu yang bangun2 terus buat kerja tu.. =) ye memang betul.. kalau kita dah set dekat otak macam ni.. macam ni.. maka semua benda akan mampu dan boleh dibuat =) kawal diri jangan on laptop... sebab kalau dah on.. semua benda xjadi nak buat.. dan saya berjaya melakukan.. hebat2. =) =) set kan dekat diri sendiri.. selagi xsiap semua kerja sila lah jangan bukak laptop.. =)


0 comments: